Szabályzat
Alapok
~ Mielőtt igényelnél, mindenképpen regisztrálj az oldalra!
~ A játék előtt szükséged van egy (vagy több) karakterre az oldalon.
~ Egy játékosnak bármennyi karaktere lehet, amíg játszani is tudsz velük!
~ Csak az után kezdj el játszani, hogy a karakteredet érvényesítették, tehát a Lovaink részlegben viszontlátod.
~ A karaktered az érvényesítés után kap egy fejlécet, melyet a karaktered adatlapjának alján találsz meg.
~ A fejlécet minden reag elejére tegyétek ki ( kivétel, ha telefonról vagytok fönt, olyankor berakom helyettetek! (; )
Más karakterét az engedélye nélkül súlyosan megsebesíteni, vagy megölni TILOS!
~ Ha valaki még nem játszott a kiigényelt, és elfogadott karakterével, azonban az igényléstől számított két héten belül nyom nélkül eltűnik (nem jelzi előre) akkor a karaktereid eltűnnek a Lovaink menüpontból, azonban a Modulkezelőben nekem továbbra is elérhetőek maradnak. Ugyanez igaz azokra a játékosokra, akik már játszottak, az ő inaktivitási idejük egy hónap!
~ Ha már rászántad magad az igénylésre, akkor dolgozd ki szépen a karakteredet. Igaz, hogy ott van egy minimum leíráshossz, de az, hogy "Szép ló." az nem mondat, már bocsánat. Nem az a lényeh, hogy minél hamarabb elkészülj, hanem az, hogy a saját képességeidnek megfelelően a lehető legjobbat alkosd meg!
Reagok (Hozzászólások)
Az alap szerepes szabályokat most se időm, se kedvem nincs külön kifejteni. Ha nem ismered ezeket, nyugodtan kérdezz rá a Chat - ben, ott valaki bizonyára elmagyarázza majd azokat.
A játék a Játéktérben történik. Különböző helyszínek vannak, különböző céllal. Ezt vegyük figyelembe. Amikor hozzászólást (reagot) írunk valahová, jó ötlet (vagyis kötelező) előbb kiírni a chat - be, hogy éppen hol tartózkodunk, és melyik karakterünkkel. Egy hozzászólás minimum 6 mondat hosszúságú legyen, a mondatok pedig legyenek értelmes magyar mondatok. Remélem azt nem kell külön kifejtenem, hogy a mondatokat nagy betűvel kezdjük, írásjellel végezzük, és legyen a betűkön ékezet, satöbbi.
Játékot úgy kezdünk, hogy új témát nyitunk, hogy ha azon a helyszínen már játszik más, ne zavarjunk bele a játékába. Az új témának adjatok címet, és hasemmi egyedi nem jut eszetekbe, nevezzétek "1. Játék" vagy hasonló néven! Majd az első hozzászólás valami ilyesmi legyen:
Xy + Xy (xy helyére a karaktereitek nevei)
* Nyílt játék (ha az engedélyettekkel bárki csatlakozhat) / Zárt játék (ha senki sem csatlakozhat)
Amennyiben valami oknál fogva el kell mennünk egy szerepjáték befejezése előtt, azt jelezd társadnak a Chat - be, hogy ne várjon rád feleslegesen. Illetve ha az oldalon tartózkodsz, akkor is jelezd azt, valamilyen úton - módon.
Hozzászólásokat lehet írni E/1 illetve E/3 személyben. Ha a karakter gondol valamit, jelezzük dőlt betűvel. Ha az érintett karakter mond valamit, azt pedig aláhúzott (igen, ez az aláhúzott) betűvel. A cselekvést pedig simán írjuk.
Illetve megjegyezném, hogy ne akarjuk fél mondatban megváltani a világot! Írjunk le mindent szépen hosszan, nem elsősök vagyunk, és a tatár se kerget! És ne írjunk a másik karakter nevében, adjunk neki lehetőséget a döntésre, például, hogy elugorjon a csapás elől és ilyenek.
Ha két karakterrel játszunk egy helyen, akkor mind kettővel írjunk külön, ha lehet. Ha pedig elhagyjuk a helyszínt, írjuk valami olyasmit a reag végére, hogy // Xy el - Folyt. köv: valahol// .
Különleges szabályok
~ Az oldalon ugye mágikus lovakkal játszunk. Ennél fogva a lovaknak nagyobb az intelligenciájuk, de lehetőleg Einstein relativitás elméletétől kezdve hasonló emberi vagy túljátszott dolgok ne kerüljenek szóba - nyilván ezeket nem ismerik.
~ Halhatatlan ló nincs, még itt sem! (Őket még nem hoztam játékba :D)
~ Senki sem legyőzhetetlen, ezt jobb észben tartani. Ha a lovaid harcolna egymással, hiába jön ki a tied győztesen, nyilván sérül, fárad a harc folyamán, nem árt tudni. Illetve senki nem lehet folyton győztes!
~ Bár mágikus lovakról van szó, csak egy nagyon bátor, vagy ostoba ló menne neki például egy medvének, és még kevesebb eséllyel jönne ki ő győztesen a küzdelemből.
~ Időről - időre születnek Alap történetek. Érdemes (kötelező) ezek alapján alakítani a történetet, főleg akinek szerepel benne a karaktere.
~ Egy ménesben több mén is lehet, aki engedelmeskedik a vezérnek.
~ Illetve a vezérmén szokásait minden esetben annak jelleme határozza meg, de mondjuk ne essen túlzásokba, ha lehet... A vezér nem feltétlenül fog például a ménes minden kancájával utódot nemzeni, rendszerint választ maga mellé vezérkancát.
~ A lovak akár sírhatnak is.
~ Káromkodni nem nagyon tudnak a lovak. (Ergo: egy francba még belefér, egy anyuka szidása már nem...)
|